piątek, 30 marca 2012

SPORT+ELEGANCE= SWEATER WITH SEVEN

Hej! Tak jak zawsze wole robić sesje w domu to na sesje na dworze wybrałam sobie tak wietrzny dzień, że zdjęcia wyszły, jakie wyszły..;/ Co prawda nowy post miał pojawić sie już wczoraj ale dzieki mojemu "kochanemu tatusiowi" nie tylko nie dodałam postu, ale i byłam mega zdenerwowana. Stylizacja nie jest cudowna, ale mi się podoba, bo jak zawsze łączy w sobie nie jeden styl. Ramoneske i buty znaczie już z poprzedniego outfit-u, ale nie mogłam sie oprzeć, by znów ich uzyć. W tym sezonie "furore" robia bluzy/kurtki w stylu drużyn futbol-owych czyli z literkami, lub cyframi na piersi. Ja zdecydowałam się na jagodowy sweterek z "7" , a do tego dobrałam chabrowe rurki, błękitną ramoneskę, botki w kolorze wielbładziej skóry i beżową apaszkę w kwiaty. Dla mnie ta stylizacja jest  wyjątkowa, ponieważ nie jest jak wiekszość ztonowanych zestawów na moim blogu, bo pojawiają sie w niej żywe kolory. Mam nadzieję, że się wam spodoba.;)







RAMONESKA, BUTY, SPODNIE- ALLEGRO.PL
SWETEREK Z "7"- NEW YORKER
ŁANCZUSZEK, APASZKA- PREZENT

13 komentarzy:

  1. a nie myslalas o zmianie aparatu? zdjecia sa kiepskiej jakosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat ma 8mpx, ale juz niedługo kupuję sobie lepsza lustrzankę. Zdj są słabe, bo albo robione są na szybko, albo jak w przypadku tej sesji są robione podczas strasznie silnego wiatru dzieki, któremu teraz jestem chora xd

      Usuń
  2. Ślicznie :D

    Zapraszam do odwiedzenia moich blogów ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się tobą , ta stylizacja różni się od wszystkich na twoim blogu :) jest śliczna i ty również *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooO. Jak mi miło dziekue bardzo, choć troche przesadzasz z tą ślicznościa;P

      Usuń
    2. oj , oj :D ! nie przesadzam :3

      Usuń
  4. Masz fajne spodenki !!!!!!!!!!!!!Kinia w Wakacje na hip hop young ??????????????
    OLA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, a spodnie przede wszystkim :)
    ostatnio nie wyrabiam się ze wszystkim związanym z blogiem, więc nie jestem na bieżąco z aktualizacjami niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajnie. :) szczególnie podobają mi się spodnie. :P

    OdpowiedzUsuń