poniedziałek, 19 marca 2012

MUST HAVE.

W ostatnim czasie do mojej listy `must have` dołączyło kilka rzeczy, które zamierzam kupić, a dzisiejsze foty przedstawiaja mojej najnowsze nabytki. Jak wcześniej pisałam chciałam uzupełnić listę zakupami w centrum, ale jak zwykle nic nie ma. Sieciówki staja sie coraz bardziej monotonne i można je zobaczyć wszędzie, a ja stawiam na wyjatkowość. Wiem, że moje obietnice nie są ostatnio piorytetem na blogu, ale mam sporo zawirowań, bo pojawiają sie nowe rzeczy, nowi ludzie, i nowe zmiany co oczywiście w całości zawdzięczam tej cudownej porze roku. Zestawy z nowmi ciuszkami pojawia się juz wkrótce, a tymczasem rzeczy, które, z pewnoscia sie w nich znajdą. Staram się zamknąć moja liste, więc wiekszosć wolnego czasu spedzam na internetowych sklepach, lecz  obiecuję, że nadrobie zaległości. Pogodzenie szkoły, nauki i prac domowych z przyjemnosciami nie jest takie łatwe, a dzisiejszy dzień był perfekcyjny pod tym względem . Znalazłam nawet czas na przejażdzkę rowerem;) Mam nadzieję że te rzeczy przypadną Wam do gustu:









Czarna spódniczna mocno zwężana w pasie, malinowa koszula, i błękitna ramoneska z mozliwością noszenia na trzy sposoby ;P

SPÓDNICZKA, RAMONESKA- ALLEGRO.PL
KOSZULA- SH

3 komentarze:

  1. malinowa koszula najbardziej mi się podoba :)) a po ramonesce w ogóle nie widać, że jest błękitna :D mimo wszystko jeśli chodzi o ramoneski, to wolę klasyczne czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem zdj. nie sa dobrej jakości a na aukcji wyglądała na ciemny błekit/ niebieski....wyszło jak wyszlo. Wokół wszyscy maja czarne, wiec postawiłam na wyjątkowść i zdecydowałam zakupić czarna;**

      Usuń
  2. mi również malinowa koszula najbardziej się podoba oraz ramoneska , chociaż wolę czarne , brawa za wyjątkowość :D <3 :3 !

    OdpowiedzUsuń