sobota, 3 marca 2012

OWL...


Siemka.! W moim domu trwają przygotowania do wyjazdu na urodziny dziadka, więc mały pościk, którego dodanie obiecałam wczoraj. Outfit który przedstawia  przewygodny czerwony sweterek, brązowe rurki, wisior z sową i buty w kolorze kawy z mlekiem;) Jest to sylizacja nawiązująca do starszych czasów poprzez wysoki stan spodni i krótki sweterek. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo według mnie zestaw jest udany;***









SPODNIE- H&M
SWETEREK- NIE PAMIĘTAM
WISIOR Z SOWĄ- allegro.pl
BUTY- JAKIŚ BUTIK.

Kocham i pozdrawiam <3

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie :-). Zazdroszczę butów!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się teraz rozpiszę xd. Gitarę mam od 2 lat, ale na początku mnie złapał słomiany zapał i po jakimś czasie odpuściłam. Teraz znów się wzięłam do roboty i ćwiczę, ale jak na razie jestem w temacie dość zielona. Uczę się grać na chwytach :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. ale buty wspaniałe , a do tego spodnie mm :) Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za mily komentarz na blogu jesli chcesz wziasc udzial w konkursie to podaj sowj adres e-mail.
    Pozdrawiam Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń