środa, 7 marca 2012

BIG.RED.HEART

Dziś nie mam zabardzo ochoty na dodawanie postów, ponieważ mam sporo rodzinnych problemów, ale ostatecznie dla Was stonowany zestaw, który przedstawia bluzeczkę z modnym motywem serca( którą sama wykonałam), czarne spodnie, czarne eskimoski i koszulę w kratkę over size.;) Do tego zestawu pasują też Nerdy/Kujonki, których zdjęcia widać poniżej, a których niestety nie uwzględniłam w tym kompleciku. "Mini Sesje" zrobiłam ponownie w domu, choć na dworze jest cudowna pogoda to nie miałam na to czasu, ale już niedługo pojawia się zdjęcia z "outdoor-u", ale będą to zdjęcia robione w lesie, na polach itp., ponieważ uwielbiam teren i mam zamiar "zarazić" tym Was.;)









6 komentarzy:

  1. podoba mi się ta koszulka, serducho daje po oczach ☺
    myślałaś może, aby zrobić sobie grzywkę? myślę, że mogłaby Ci pasować ☺
    obserwuję, będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...mialam gdzywke i moja twarz wyglądała w niej tak "pulchnie", że przysięgłam sobie, juz nigdy jej nie zrobić....ponadto teraz też posiadam ukośną, małą grzywkę, ale wole zaczesać włosy do tylu;)
      Bardzi dziekuje i obiecuję, że będe to robić;*
      P.S Jeśli chcesz mogę Ci taką zrobic( musiałabyś jedynie zapłacić za koszulkę, a koszty farby i "robocizny" pokryłabym ja) jeśli się zdecydujesz napisz na kinga.zyluk@op.pl <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz mogę Ci taką zrobic( musiałabyś jedynie zapłacić za koszulkę, a koszty farby i "robocizny" pokryłabym ja) jeśli się zdecydujesz napisz na kinga.zyluk@op.pl <3

      Usuń
  3. Chcę taką koszulkę, błagam Cię zrób mi ją.

    OdpowiedzUsuń