czwartek, 15 marca 2012

PINK and PINK

W poprzedniej notce przepraszałam za to, że przez jakiś czas nie bedzie nowych postów, ale dziś sfinalizowałam kilkadniowe przesyłanie zdjęć i wreszcie udało mi sie do Was napisac...;)
Dzisiejszego dnia spotkało mnie wiele przyjemnych rzeczy, jak oceny, kupno mietowego lakieru na którego czychałam od kilku dni i oczywiście udane przesłanie zdjeć. Jestem w idealnym humorze i mam zamiar go wam przekazac....Jutro jade uzupełnić moje zapasy na wiosne(wiekszość uzupełnie jeszcze przez allegro.pl), a pozatym jutro piatek, więc lepiej być nie może;))) Outfit który jest elagancki, ale po dobraniu innych dodatków może stac się zwykłym miejskim zestawem z dedykacją dla kuzynki i kuzyna, którzy bardzo lubią naigrywać sie z moich postów;P Czarno-rózowe buty choć wyglądaja inaczej są bardzo wygodne, a przekonałam sie o tym przeżywając w nich 3/4 wieczorku szóstych klas, granatowe rurki z wysokim stanem(gorsetem), rózowy t-shirt i wieeelka chusta w hhhmmm....dziwnym wzorze i kolorze różu, szarości i bieli;))








SPODNIE, T-SHIRT, CHUSTA- ALLEGRO.PL
BUTY- BON PRIX LUB HALENS
BRANSOLETKA- GIOVANNI



Ja zmykam na HOTEL 52 i mam nadzieję, że około soboty/niedzieli zaprezentuje Wam moje nowe nabytki;***

5 komentarzy:

  1. Nie miałam takiego zamiaru i przepraszam jeśli tak pomyślałaś 0.0. Od kilku dni prawie nie mam czasu, nie wchodziłam na bloga ani swojego, ani innych, więc nie wiem, może dlatego tak pomyślałaś? Heh, ale jak coś to obserwuję i będę komentować, bo lubię twojego bloga ^^. Fajne spodnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie *-* <3 !!!!!
    Zapraszam na mojego bloga :) http://zu-wi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje;** I choc nie lubie gdy któś robi sobie reklamę na moim blogu to jesli bedziesz obserwować, zaglądać i komentować napewno odwdzięcze się tym samym<3

      Usuń
    2. P.S Czy ja mam zwidy czy na Twoim blogu nie ma żadnych postów?

      Usuń