niedziela, 8 lipca 2012

THE END..;(((

Hej wszystkim! Podobno wszystko musi się kiedyś skończyć, a w moim przypadku kończy się własnie teraz. Po długich, bo prawie dwutygodniowych przemyśleniach doszłam do wniosku, że nie jest to odpowiedni moment na kontynuacje prowadzenia bloga. Wierzcie, że nie jest mi łatwo rozstawać się z tym wszystkim, a zwłaszcza z Wami, ale poprostu nie jestem w stanie dotrzymywać systematycznosci gdy tak wiele się dzieje, a ja nie mam siły juz na nic. W tym miejscu chciałabym również uwage zwróić na osoby ostro krytykujące mojego bloga, ponieważ zwykle nie była to konstruktywna krytyka chciałabym Wam oznajmić, że to nie "dzięki" Wam kończe tą "działanosc" wiec nie miejcie zbyt wielkiej satysfakcji, bo Wasze nieuzasadnione i zwykle przesadzone komentazre naprawdę, "nie ruszały" mnie i zapewne nigdy nie bedą. Podsumowując jest to 29 i ostatni (przynajmniej narazie) post. Od lutego starałam się prowadzić go jak najlepiej, choć dobrze wiecie, że czasem nie wychodziło to i tak nadal jestem bardzo zwiazana z całym Bloggerowym otoczeniem. Wyjeżdzam na " wakacje" z których najprawdopodobniej juz nie wróce......Będe tęzknić;**
Kocham<3
Kingaklaudiaa

P.S Niedługo pojawią sie nowe aukcje allegro, wiec jesli chcecie zajrzyjcie czasem http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17921638

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że to jednak nie jest jeszcze koniec :D

    OdpowiedzUsuń