czwartek, 21 czerwca 2012

SESSION WITH MAGDA AND ASIA

Hej. Wczoraj byłam na sesji z moimi dziewczynkami, właściwie to one robiły mi zdj. a sesja zakończyła się zepsutym aparatem;P Dziś mam koncert i naprawde meeeeeeeega sie boję..(trzymajcie kciuki) Jakoś dziwnie się czuje, ale to chyba przez to ze caly dzień jest "zwariowany" xD Rano wstalam uszykoiwałam sie i poszlam do szkoly tyle tylko ze poszlam odprowadzic koleżankę, bo sama do niej nie szlam. Nawiązując do outfit-u postawiłam w wygode i myśle, że nieżle mi wyszło;) Niestety chciałabym, aby w nowych zestawach uzywane były "letnie ciuszki" , ale nawet w pierwszy dzień lata i  tydzień przed końcem roku szkolnego nie można liczyć na ładną pogode.. zapraszam do oglądania fotek;)











KURTKA- NEW LOOK
TOP- NEW YORKER
RURKI- BUTIK
BUTY- NIKE
BRANSOLETKA- GIOVANNI
WISIOR- BUTIK

fot. Asia i Madzia;**
Bye<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz