piątek, 8 czerwca 2012

COLOUR and GOLD

Witajcie kochani! Wiem, że znów Was zawiodłam, ale ostatnio miałam trudny dostęp do internetu, a poza tym tyle się dzieje, że z przykrości musiałam odstwawić sprawy bloga na bok. Bardzo żałuje, że moja systematyczność wciąż wystwiana jest na próbe i niestety nie przechodzi jej pozytywnie. Jeszcze raz bardzo przepraszam, a oto mały, przeprosinowy outfit;) W tej stylizacji połaczylam dwa mocne kolory, ktore z pewnością ożywiły ten zestaw. Ponownie dodałam sowe w kolorze starego złota i pasek z klamrą w tym samym kolorze. Botki uzyłam pierwszy raz, ale postanowiłam je załozyc, poniewaz zachwyciała mnie ich prostota, oraz wdzięk. Myślę, że spodoba Wam się tak samo jak mi;**






KOSZULA- SH
SPODNIE, BUTY, WISIOR, PASEK- ALLEGRO.PL

Kocham Was i mam nadzieje, że uda mi się poprawic moja systematyczność;**

3 komentarze:

  1. Nie uważasz że jesteś trochę za młoda na takie buty?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń