wtorek, 15 maja 2012

TRAVEL.

Hej;) Za 3 godzinki jade na wycieczke, ale obiecałam, że przed wyjazdem dodam nowy post i oto on;) W ostatnim czasie wszystko się wali, a ze mną dzieje się coś bardzo dziwnego. Każdy, kolejny dzień zmienia się w pełny, pechowych zdarzeń, a ja mam wszystkiego dosyć.! nawiązując do tematu zdjęcia pochodzą z komunii kuzyna, ale gdy znalazłam chwilkę zrobiłam je by zaprezentować Wam "kreacje" w których byłam:

I  Sukienka w kwiaty, z żabotem + miętowa torebka + czarne szpilki





II. Koralowa bluzeczka z kołniezykiem i asymetryczną długością + grafitowa, ołówkowa mini + miętowa torebka + czarne szpilki + pomarańczowa marynarka.





I.
SUKIENKA- BUTIK
TOREBKA- ALLEGRO.PL
BUTY- DEICHMANN

II.
BLUZKA- NEW YORKER
SPÓDNICA- C&A
TOREBKA- ALLEGRO.PL
BUTY- DEICHMANN
MARYNARKA- ALLEGRO.PL

Mam nadzięję, że się Wam spodobało, bo zdjęcia były tym razem ciut lepszej jakości. Wracam w sobote i postaram się wtedy coś jeszcze "skombinować" z nowym zestawem. Jeśli mi się uda to oczywiście jak najszybciej zaprezentuje to na blogu......BYE;**

3 komentarze:

  1. Widzę się wyrobiłaś, no no

    Jakbyś się jeszcze uśmiechnęła to by było okey :D

    Rafał z Dąbek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh.;P
      Dzięki, ale nie lubie swojego usmiechu wiec wole nie;))

      Usuń