sobota, 9 listopada 2013

NOVEMBER: SESSION WITH MAGDA


Cześć! Witam Was no po dość długiej przerwie. Nie zaprzeczam, ale to że wracam chyba coś jednak oznacza. STĘSKNIŁAM SIĘ !! Od razu  mówię, że jeśli Wam  spodoba się lub nie mój blog, okej, możecie mi to napisać, ale jeśli Wasza ocena jest z czystego chamstwa darujcie sobie :) Blog zmieni trochę tematykę, ponieważ do tej pory był on raczej większości o modzie teraz zastąpią ją zdjęcia mojego autorstwa jak i posty o mnie samej. No dobrze trochę stylizacji też może wrzucę. Wracając do tematu, czyli mojego pierwszego/kolejnego postu, będą to zdjęcia zrobione  jeszcze dziś, które za inspirowały mnie do powrotu tutaj. Wielkie podziękowania dla Madzi i miłego oglądania.
















P.S. Zdjęcia nie są przerabiane, ale myślę, że w sumie i tak nie są takie złe. 
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz