piątek, 20 kwietnia 2012

6-19.04.2012

Witam Was kochani<3 jest już troszeczkę późno, ale obiecałam, że zdam Wam relacje z ostatnich dni ( i tak dodaje z jedno dniowym opóźnieniem);P Więc tak święta jak to święta wielka nuda ,a to że były moje urodziny tymbardziej mnie przybiło, bo pomimo tego, że ja zawsze pamiętam o wszystkich urodzinach i imieninach bliskich mi osób to nie działa to ze wzajemnością. Na szczęście mam moją kochana Madzie, która jak zwykle umiała mnie pocieszyć;** Lany poniedziałek był jakąś masakrą, bo dzieki gupce znajomych zmoczyłam cztery kurtki i dwie bluzy, ponadto trzy pary butów, dwie pary spodni, dwie koszulki i bielizne;P W czwartek (12 kwietnia) byłam wraz z babcią, mamą i dziadkiem w Poznaniu w klinice onkologi, a tam zrozumiałam jak ludzie nie szanują życia. Gdy dojechaliśmy i ruszyliśmy w stronę drzwi pod kliniką zauwazyłam trzy kobiety chore na raka gdy zbliżylismy sie bliżej zauważyłąm że osoby w tak zaawansowanym stadium choroby palą papierosy...dla mnie to jednym słowem żenada.;/ Z Poznania pojechaliśmy do miejscowości pod Kaliszem na pogrzeb brata mojej babci, wiec wyszło na no że większość dnia spędziłam w samochodzi dziadków( dość niekomfortowym);/ A to kilka fotek z podróży:







Wyjechaliśmy przed świtem, wiec miałam okazje zrobic zdjęcia wschodu słońca, ale była tak zmęczona, że nie miałam siły trzymać nawet aparatu w ręku;P
W piątek 13-tego moje kochane dziewczynki zorganizowały mi urodzinki, wiele się działo i dużo by opowiadać, więc ten dzień pozostawie bez zbędnego opisu......
Sobota był to dzień przeznaczony na lenistwo i sprzątanie, a przede wszystkim odpoczywanie i odsypianie urodzin;P
Niedziele spędziłąm na budowie mierząc i wykonując plan mojego nowego, przyszłego pokoju, ale opowiadać o tym nie będe...;P
Od poniedziałku nadrabiałam zaległości szkolne i między innymi malowałam kolorowe kółeczka pastelami by później zamalować całość niebieska farba. Na szczęście efekt zobacze w czwartek na plastyce gdy kończyć bedziemy te "wydrapywanki" ;))




Na koniec fotka Marcińskich rogali, które są tradycją Poznania, a poza tym są ogromnie pyszne;*


P.S Dziś dodałam pare aukcji na allego. Jeśli chcecie je zobaczyć, a może nawet zalicytować wchodzcie na:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17921638

Kocham<3
BYE;**

1 komentarz:

  1. No troche miałaś do pisania :) ale widać że miałąś wesoło hehe;)

    OdpowiedzUsuń